top of page

НИКОЛА ТЕСЛА

Српско забавиште, основна школа, гимназија и колегијум

Архива

Српско забавиште, основна школа, гимназија и колегијум „Никола Тесла” 

1074 Будимпешта, Трг ружа 6-7
тел: +36-1351-6550 факс: +36-1351-6554
e-mail: kontakt@nikola-tesla.hu

  • w-facebook
  • Twitter Clean
  • w-googleplus

© 2016 Nikola Tesla Budapest

Последње вести
Золтан Марушин, 9.ц

Излет у Београд

Почетком ове школске године, у октобру месецу десет ученика Српске основне школе и гимназије „Никола Тесла” у Будимпешти у друштву професора отишло је на тродневну екскурзију у Београд.

Још никада нисам био у српској престоници, па сам једва чекао да упознам овај град. Брзо смо стигли и сместили се у ђачком дому „Јелица Миловановић”. Увече смо са ученицима тог дома отишли у шетњу. Показали су нам знаменитости Београда. Шетали смо чувеној Кнез Михаиловом улицом. Свидели су ми се улични свирачи. Следећег дана посетили смо Музеј Николе Тесле, где смо видели много занимљивих Теслиних проналазака. У том музеју се чувају и посмртни остаци нашег великог научника у једној кугли. Затим смо погледали храм Светог Саве на Врачару. Свима нам се веома допала тај велелепни храм. После смо купило наше омиљене посластице „Смоки”, „Еурокрем” и „Плазмакекс”. Пре поласка кући поздравили смо се са домаћинима и кренули за Будимпешту. Било ми је лепо у Београду, упознао сам нове другове и договорили смо се да ће и они доћи код нас. Главни град Србије ми се јако свидео и волео бих и други пут да га посетим.

bottom of page